torstai 10. heinäkuuta 2014

Lisää officea


Tässä tää hieno ja erkonominen työpiste nyt on. Voin tosiaan kertoa, että ei järin mukava istua tuo jakkara. Ja huomatkaa hieno hiirimatto. Rispaantunut servietti. Säälittävää! :D Oon metsästelly jotain tyylikästä hiirimattoa, mutta ei ole sopivaa löytynyt. Enkä viitsis hiirimatosta maksaa kovin montaa kymppiä. Hyvin on tuokin ajanut asiansa. Voishan siihen kohta vaikka vaihtaa vähän ehjemmän lautasliinan. ;)















 






Tänään olen viettänyt vapaapäivää. Suunnitelin eilen jo valmiiksi, että kun aamulla herään, menen meritähti asentoon pihalle, enkä poistu ennekuin alkaa rasva tiristä. Noh, eipä paistanut aurinko aamulla. Ei tietenkään, kun mulla olis vapaata. Ärh! Noh, lähdin sitten käymään ystävän luona katsomassa 4 kk vanhaa kummipoikaa, joka juuri on oppinut pyörähtämään vatsalleen. Mutta ei se tietenkään halunnut taitojaan esitellä, kun kummitäti oli kylässä. ehei!

Ystävän näkeminen kuitenkin oli taas yhtä ihanaa kuin aina <3 Olen onnekas, sillä minulla on paljon ihania ystäviä. Joitakin heistä näen liiankin harvoin, mutta sitä useammin he ovat mielessä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti