torstai 24. heinäkuuta 2014

Ihanaaaaaa!

Siis tää keli! Tää kesä! Vapaapäivä! Tää on niin kivaa! <3 

Oon koko päivän tirisyttänyt rasvaa auringossa ja sainkin kauniin räikyvänpunaisen värin pintaan. Ups. Se tuli vähän vaivihkaa. Tänään on tullut nautittua auringosta ja kesästä kyllä oikein tosissaan. Pöndeilty, syöty eväitä ulkona, shoppailtu "kyläkaupassa" ja läträtty vedessä.
Minä ja koira molemmat. Lämpömittari järvessä näytti +28 astetta. Linnunmaitoo! Koko viime kesänä en varmaan uinut niin paljon kuin tänään! Päivä siis taas vierähti purtsilla ja taidan aamulla ottaa saman suunnan ennen töihin menoa. 

Venekuume vaan kasvaa kun aikansa viettää tuolla veden äärellä "kapteenien" keskuudessa. Haaveena olis joku sellaine botski, missä olisi tilaa nukkua ja vaikka vähän valmistaa pientä purtavaakin. Ei kovin isoa, eikä mitään kovin pientäkään. Ei sen veneen tarvitse kovin kovaa mennä, mutta ei myöskään mitään hidasta put put- venettäkään. Sellainen sievä, toimiva ja edullinen kokonaisuus. Ehkä mä joskus ostan sen paatin. Sit kun mulla on kesällä lomaa ja aikaa veneillä.. Sitten joskus ;) Hyvävelin kanssa tänään keskusteltiin ja suunniteltiin, että ostetaan ensikesäksi vesiskootteri. Olishan sekin jotain! 



Heräteostona ostin "kyläkaupasta" tänään Karjalaisen Jukan uuden levyn, joka meinaan on tosi hyvä! Oon sitä nyt popitellut koko päivän autoa ajaessa. Viime talvena oltiin tyttöjen kanssa Ylläksellä Karjalaisen keikalla. Se oli ihan HULLUN HYVÄ! <3 Pakko ehkä nähdä se joskus uudestaankin livenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti