tiistai 9. lokakuuta 2018

Uusi alku

Blogi on jäänyt täysin unholaan. Tai on se mielessä aina välillä ollut ja olen mä kirjoittamista kaivannut, mutta tässä on ollut niin paljon kaikkea. Ehkä suurimpana "ongelmana" on ollut ajan puute. Viikossa on niin vähän aikaa vain itselle ja omille jutuille. Sekin vähä aika menee usein laiskotellessa tai muiden tärkeiden asioiden äärellä, kuten Love Islandin tuijottamisen. (Apua, oon niin koukussa!) Lisäksi kesä tuli vietettyä ulkona, ellen ollut töissä, joten koneen ääreen en vahingossakaan eksynyt.

Toinen hyvä syy kirjoittamattomuuteen on ollut blogin sisältö. Mulla on monta luonnosta kirjoitettuna valmiiksi, mutta olen ollut epävarma niiden julkaisemisesta, sillä minua on arveluttanut sisällön henkilökohtaisuus tai aiheen kiinnostavuus. On herännyt kysymys, että minkälaista blogia oikein haluan kirjoittaa? Kuinka avoimesti kerron elämästäni ja perheestäni? En halua blogin aiheuttavan minulle ylimääräistä päänvaivaa tai stressiä, sillä tämä kuitenkin on ollut itselle harrastus, josta olen nauttinut ja kirjoittanut siitä mikä on tuntunut itsestä hyvälle. Nyt on kuitenkin ollut hieman epäselvää sen asian suhteen.

Lisäksi omassa henkilökohtaisessa elämässä on ollut niin monta hommaa meneillään. Kuten nyt esim. kaksi uhmaikäistä kullan nuppua ja yksi uhmaikäinen minä, joka etsii edelleen "uhmalleen" syytä ja ratkaisua. Ehkä tämä on sitä niin paljon puhuttua ikäkriisiä.

Nyt kuitenkin ajattelin aloittaa taas kirjoittamisen. Yritän löytää tälle aikaa ja olla ottamatta turhaa stressiä tästä. Kirjoitan kun siltä tuntuu ja ehkä pikkuhiljaa huomaan sitten, että millaista blogia kirjoitan ja tajuan millaista haluan kirjoittaa. Ei kai se siis selviä kuin kirjoittamalla.

Tästä tuli nyt tällainen selittely vuodatus. Heh! Seuraavassa postauksessa ajattelin kertoa, mitä meille kuuluu. 

Kuulemisiin!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti