torstai 16. kesäkuuta 2016

Just nyt

Just nyt kello on 12.29
Just nyt mä nautin hiljaisesta kodista, sillä kaikki muut täällä nukkuu. 
Just nyt mulla on vähän nälkä ja pitäis keksiä mitä ruokaa tänään laittaisi.
Just nyt vauva potkaisi.
Just nyt mua vihloo alavatsaa ja kivuille on koko viikko koitettu löytää selitys.
Just nyt olen sairaslomalla ja se jatkuukin aina äitiyslomaan saakka.
Just nyt teen jotain aivan muuta kuin mitä mun pitäisi.
Just nyt mun pitäisi pistää pyykkikone pyörimään.
Just nyt mä voisin myös käydä keräämässä raparpereja hilloa varten.
Just nyt mun pitäisi soittaa myös neuvolaan.
Just nyt kuulen koiran nuolevan tassujaan.
Just nyt mua närästää.
Just nyt turpoon kuin pullataikina ja tuntuu, että voin kuulla kuinka kroppa kohisee nesteestä.
Just nyt mieheni heräsi ja kömpi makuhuoneesta. 
Just nyt ei tee mieli karkkia. Ihmeellistä.
Just nyt haaveilen aurinkoisesta viikonlopusta.
Just nyt lopetin puhelun äitini kanssa. Hän soitti minulle.
Just nyt ulkona sataa ja mä unohdin eilen auringonottoviltin nurmikolle. 
Just nyt se siis kastuu tuolla ulkona.
Just nyt vauva potkaisi taas.
Just nyt olen miettinyt tulevaisuutta jo useamman vuoden päähän.
Just nyt vähän väsyttääkin.
Just nyt siis vois juoda hieman kahvia. 
Just nyt arki on ollut aika rankkaa vilkkaan taaperon ja hankalan raskauden takia.
Just nyt tuntuu siltä, että en enää ikinä halua olla raskaana.
Just nyt elämällä on todella paljon annettavaa.
Just nyt olen onnellinen. 
Just nyt on kuitenkin hyvä.

Haluan olla tässä, Just nyt!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti